poniedziałek, 1 czerwca 2015

Dzień Dziecka

 - Dziś, pierwszego czerwca ogłaszam... - mówiła Pani Głowienia Krewnicka
- ... Dzień Dziecka! - wtrąciła Draculaura
Tak, tak moi kochani dziś wspaniały Dzień Dziecka! Dzień ten jest świętowany nie tylko przez mniejsze dzieci, ale też przez takie odrobinę starsze :)
Otóż prezentem, który już w piątek dostałam (nie pytajcie dlaczego) była pewna mądra panienka z Monster High czyli Ghoulia. Oczywiście nie obeszło się bez sesji:







 Stoi!





 Oprócz lalki, wczoraj wybrałam się do empika, a że dostałam kieszonkowe od dziadka i babci, kupiłam kilka książek :)
Aż 7 książek! Ale poszalałam :)

W Sobotę w mojej szkole był festyn i oczywiście był tak powiem "konkurs" Szczęśliwy traw. Przyszłam pod koniec i została jedna nagroda dla osoby, która rzuci w sam środek, ale nie byle jaka - tajemnicza torba z Monster High! Cztery razy próbowałam i się udało. Okazało się, że w środku jest kolejna torebka z upiorkami. Bardzo się cieszę z tej zdobyczy. 


A Wam jak minął Dzień Dziecka?

P.S. Znalazłam kilka ciekawych zdjęć:



Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Kupiłaś książkę Kraina Jutra? Mam an to w środę iść z koleżanką do kina, tylko ze względu że gra Hugh Laurie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa filmu, a książka lepiej mnie w niego wprowadzi :)

      Usuń
  2. Robisz naprawdę fajne zdjęcia, mają ciekawy klimat ^w^
    Faktycznie poszalałaś z książkami, ale w książkach potęga blogerek

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki, szczególnie to z parasolką na chodniku c: (tak bardzo dziwnie to brzmi xD). Cóż, życzę miłej lektury i dodaję do obserwowanych gdyż jest tu całkiem fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, fotografowania uczę się od nie dawna (powiedzmy rok), jeszcze muszę się dużo nauczyć ;)

      Usuń