środa, 13 sierpnia 2014

Ever After High


Ever After High ukazuje się w Polsce od nie dawna. To baśniowe liceum, gdzie mogą chodzić synowie i córki sławnych postaci z opowieści.Jak dowiedziałam się o baśniowym liceum? Na blogu My Monster High,  powiedzieli, że Mattel robi nową serię lalek. Baliśmy się, że to koniec Monster High i zastąpią nim Ever After High. Na szczęście tak się nie stało. Na początku miałam do tego złe przeczucia, ale z czasem mijały. Teraz tą bajkę lubię, choć nie aż tak bardzo jak Monster High. Od razu jak zobaczyłam upiorki wiedziałam, że to jest coś dla mnie, coś fantastycznego (ale o tym wkrótce powiem). Ever After High uczy by iść własną drogą. Szkoła dzieli się na dwie grupy - Royalsi (arystokraci) i Rebelisi (buntownicy).Oto uczniowie:

Raven Queen - córka złej królowej. Nie chce podąrzać za swoim przeznaczeniem, chce być dobra.
Apple White - córka królewny śnieżki, jest "chodzącym ideałem".
Maddline Hatter - córka szalonego kapelusznika.
Brair Beauty - córka śpiącej królewny.
Aszlynn Ella - córka Kopciuszka.
Hunter Hunstman - syn myśliwego.
Blondie Lockes - córka złotowłosej.
Cerise Hood - córka czerwonego kapturka.
Cedar Wood - córka Pinokia.
Dexter Charming - syn księdzia z bajki.
Holly&Poppy O'hair - bliźniaczki, córki Roszpunki.
Lizzy Hearts - córka królowej kier.
Ogólnie Ever After High mi sie podoba, pomysł widać, że podparty Monster high. Najbardziej lubię Raven, podoba mi się jej charakter. Lecz najładniejsza z lalek wydaje mi się Cedar Wood, choć ładna też jest Apple, Cupid, Maddie Legacy Day (seria na Dzień Dziedzictwa). Mam nową lekturę Ever After High Księga Legend.  Ever after high ma serie:
Basic



Legecy Day


Getting Fairest

Hat-tastic Party 

ThroneComing




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz