piątek, 5 czerwca 2015

Wiosenna sesja Rochelle


Dzisiaj mam do pokazania sesje Rochelle, tym razem chciało mi się obrobić zdjęcia w pickmonkey :) Piękny, słoneczny piąteczek już się zaczął. Ach na reszcie mogę chwilę odpocząć. Jednak jeszcze ww wtorek czeka mnie sprawdzian całoroczny z polskiego :( To będzie jakaś katastrofa! No nic. Takie życie. A tak w ogóle jak Wam mija długi weekend? Mi doskonale :)
A teraz przejdźmy do sesji:






Króciutka, wiem, ale nie którzy dodają trzy zdjęcia, a ja  nad nimi zachwycam się półgodziny.Jak ja uwielbiam robić portrety moim upiorkom :) Zapowiadam, że nie długo pojawi się kolejna sesyjka Emilly i prawdopodobnie zmienię jej ciałko na obitsu, ponieważ trudno się robi zdjęcia z mało sprawną lalką ;) 

Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Rochelle jest śliczna *-* Nie ogarniam jak ludzie mogą mówić, że te lalki są ohydne ;-; (niedługo chcę napisać o przemyśleniach o MH na blogu :)) Ja miałem już całoroczny z Polskiego i dostałem 3! Hurra ja xD (pani naciągnęła mi 2 punkty bo miałbym dwóję xD) Niestety mnie w poniedziałek czekają 2 testy i poprawa, a we wtorek kolejny test... :((( Ale na szczęście już za 3 tygodnie wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki przekarze Rochelle. A przemyślenia - super pomysł! Wakacje, ach te wakacje :)

      Usuń
  2. PicMonkey jest świetny! Też czasem go używam c:
    Wow! Te zdjęcia są naprawdę śliczne! Ilością się nie przejmuj. Zawsze uważam, że lepiej dodać mniej, ale takich porządnych, niż dużo "badziewia" (xD). Bardzo podoba mi się ostatnie, Rochelle wygląda na nim na taką zamyśloną.

    Życzę powodzenia na sprawdzianie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, Rochelle Basic jest śliczna i bardzo fotogeniczna, żałuję, że nie mam jej w swojej kolekcji. Czekam z niecierpliwością na sesję Emilly, bo ostatnia z lustrami była niezwykle piękna i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń