piątek, 2 stycznia 2015

Wystawa budowli lego!

30 grudnia wybrałam się na wystawę lego na Stadion Narodowy. Bardzo mi się podobało, zabrałam ze sobą aparat by zrobić zdjęcia. Kiedy weszłam na wystawę zobaczyłam Mikołaja z reniferami:

 Koło niego zobaczyłam koparkę i ciężarówki:


 Później zajrzałam do dzikiego zachodu i miasteczka:

Znalazłam obrazy:

Kawałek planety Mustafar z Star Wars:


Operę w Sydnei i Tower Brigde:


 Karuzelę:

Średniowieczny zamek:

Lunapark:

Samochód tzw. ogórek:

 Forum Romanum:

Statuę wolności:

17 metrowy Titanic:

 A teraz trochę dla fanów Gwiezdnych wojen:
Planeta Hoth

Powitanie Imperatora:

Wielki Gwiezdny niszczyciel

Pałac Kultury

Sokół Milenium

Mniejszy Gwiezdny Niszczyciel

 Obrazek z Darth Maulem

 Stadion Narodowy:

Egipska świątynia z przygód Indiana Jonesa:


Najbardziej podoba mi się świątynia Indiany Jonesa i Obrazy, które zmieniają się w zależności od punktu widzenia. To tyle na dzisiaj.
Na koniec gif z Tadashim:

6 komentarzy:

  1. *-* Zazdroszczę, jako że wychowałem się na LEGO ^^ Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się wychowałam na LEGO, a poza tym wystawa jest do 15 lutego więc masz jeszcze czas :)

      Usuń
    2. Super Lego, u mnie też było podobne, ale na początku października i jeszcze jedno pytanie : Czy było tam Lego Harry Potter ? ⌒.⌒

      Usuń
    3. Chyba tak, lecz nie jestem pewna wiem, że był Hobbit.
      Jesli jesteście zainteresowani LEGO to może Was zainteresuje, że już w Marcu będzie mozna kupić pałac Elsy w sklepach z klockami. :)

      Usuń
  2. Tez tam byłam! ^^ Tylko że w dniu otwarcia. Najbardziej spodobała mi się Wieża Eiffla, Titanic oraz wąż który syczał jak się przykłada do szyby rękę.

    OdpowiedzUsuń
  3. superrro! dzięki za fotki - nie wyrobiłam się na wystawę :(((

    OdpowiedzUsuń