poniedziałek, 5 stycznia 2015

Recenzja Katakumb

Kompletnie zapomniałam o recenzji! Jestem trochę zapominalska :). Moim ostatnim prezentem są (jak już można wywnioskować z tytułu) Katakumby.
Mają dokładnie 120 cm wysokości i szerokość 107 cm (liczone od końca ściany do jasno niebieskich schodów włącznie). Czyli innymi słowy jest ogromny! Bardzo się cieszę, że go mam ;) Jak widać ma 3 piętra:
1 piętro - jest największe. tam znajduje się laboratorium taty Robeci i salon (tak można powiedzieć), który może się zmieniać w basen dla Lagoonyfire.
2 piętro - na 2 piętro wchodzi się schodami po obu stronach do pomieszczenia z posągiem smoka Dueca.
3 piętro - na nie wchodzimy schodami lub jedziemy windą, która może być używana dla dziewczyn jak i chłopców. Trzecie piętro to już jest szkoła na ziemi (a nie pod). Można zobaczyć furtkę i stolik z krzesłami na odpoczynek.
W różnych miejscach są przyczepione części stojak, dzięki nim lalki mogą stać nie przewracając się, co jest wielkim plusem :) 
Do laboratorium można wejść dzięki zegarowi. Przesuwa się wskazówki na odpowiednią godzinę, a drzwi otwierają się. 
Kiedy przekręci się stolik w kolumnie na drugim piętrze można zobaczyć zwierzaki naszych upiornych uczniów.
Za posągiem smoka kryje się tajemne przejście.
Podsumując Katakumby mają dużo detali i ich wielkość jest niewiarygodna jak na domek dla lalek. Brak mi słów ;)
Trochę się rozpisałam :)
A jeszcze bym zapomniała (ta informacja bardziej idzie do fanów "Krainy Lodu") dzisiaj zobaczyłam nowy katalog LEGO i znalazłam tam Pałac Elsy:
Recenzja:

5 komentarzy:

  1. Wow :D Nie wiem co więcej powiedzieć :D Wygląda świetnie, mogłabyś porobić więcej zdjęć? Byłoby super ponieważ na tym widać ko tak ogólnie xD Co jest z tyłu katakumb? (np. jakiś wielki rysunek?)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra! Tak wgl masz bardzo fajnego bloga ;D

    Rosewaness Studios/BlackRose4505

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! To miło! W weekend porobię troche więcej zdjęć i wstawię :)

      Usuń