środa, 31 grudnia 2014

Szczęśliwego Nowego Roku!

Ten sam tekst powtarza się co roku i jest bardzo płytki. Wiem, że ten rok nie był najprostszy. Teraz odczuwam pewną zmianę. Zawsze następny rok wydawał mi się taki oczywisty i wiedziałam wtedy co będę robić, a teraz nie. Jak myślę o latach 2015, 2016, 2020 to w nich nie widzę siebie i to mnie bardzo cieszy. Dlaczego? Cieszę się, ponieważ nie wiem kim, gdzie będę, to jest dla mnie wielka zagadka. Jedno jest pewne, nikt nie rozwiąże tej tajemnicy (do końca) przy najmniej teraz :).   Trochę się rozpisałam, a jeszcze nie złożyłam wam życzeń, więc tak:
Życzę Wam zdrowia; uśmiechów na twarzach każdego dnia; spełnienia marzeń i życzeń; samych sukcesów i jak najwięcej czasu na robieniu w życiu, to co kochacie i lubicie.
To tyle ode mnie  takie skromne życzenia :)
Może na koniec dodam gif z mojego ulubionego filmu:

2 komentarze: