niedziela, 7 grudnia 2014

Top 10 Disney's Classic songs

W wolnym czasie (o ile go miałam) dużo słuchałam klasycznych disneyowskich bestsellerów tych starszych i nowszych. Zrobiłam "Top 10 Disney's classic songs" czyli listę najlepszych piosenek z filmów animowanych wytwórni Disney'a.
Zacznijmy od:
10. Pocachontas - Kolorowy wiatr
oryginalny tytuł: Colors of the Wind
Jest bardzo melodyjną i ładną piosenką dlatego znalazła się na mojej liście. Znalazła się n 10. miejscu, ponieważ nie podoba mi się jej początek.
Polska wersja - Edyta Górniak

Angielska wersja - Judy Kuhn

9. Aladyn - Nowy świat
oryginalny tytuł: A Whole New World 
Podoba mi się duet Aladyna i Jasmin. Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń, ale nie zaskoczyli mnie.
Polska wersja: Katarzyna Skrzynecka i Paweł Tuchowski
 

Angielska wersja: Brad Kane i Lea Salonga 

8.Herkules - Zaprawdę wierzcie mi 
oryginalny tytuł: The Gospel Truth
Teraz się zaczną schody w wybieraniu :) Ta i następne piosenki są pod względem muzycznym profesjonalne i fantastyczne więc trudno było wybierać. Do tej piosenki nie mam żadnych zastrzerzeń. Spisałeś się Alanie Menken :)
Polska wersja: Jolanta Jaszkowska, Dorota Marczyk, Anna Ścigalska, Anna Maria Jopek, Olga Bończyk.

Agielska wersja: Lillias White, Roz Ryan, LaChanze, Cheryl Freeman, Vaneese Y. Thomas

7. Zaplątani - Cierpliwie czekam
oryginalny tytuł: When will my life begin
Ta piosenka jest do śpiewania z gitarą. Jej zaletą jest melodyjność.
Polska wersja: Katarzyna Popowska

Angielska wersja: Mandy Moore

6. Kraina Lodu - Pierwszy raz jak sięga pamięć
oryginalny tytuł: First time in forever
Wszystkie piosenki z Frozen są melodyczne i uczuciowe i ta też jest taka.
Polska Wersja: Katarzyna Łaska i Magdalena Wasylik

Angielska wersja: Indiana Menzel i Kristen Bell

5.  Kraina Lodu - Pierwszy raz jak sięga pamięć (repryza)
oryginalny tytuł: First time in forever (reprise)
Polska Wersja: Katarzyna Łaska i Magdalena Wasylik

Angielska wersja: Indiana Menzel i Kristen Bell

4. Merida waleczna- Chwytam wiatr
oryginalny tytuł: Touch the sky
Piosenka jest naprawdę dobra, melodyjna i pasująca do Meridy.
Polska wersja: (Niestety nie znam)

Angielska wersja: (Niestety nie znam)

3. Mulan - Lustro
Piosenka doskonała, zachwycająca i piękna.
Polska wersja: Katarzyna Pysiak

Angielska wersja: Lea Salonga

Wersja Christiny Agireli

2. Hercules - Droga mi nie straszna
oryginalny tytuł: I can go the distance
Brak mi słów :)
Polska wersja: Marek Sośnicki

Angielska wersja: Roger Bart

1. Kraina Lodu - Mam tę moc
oryginalny tytuł: Let it go
Jak, że by inaczej :) Tej piosenki nic nie przebije!
Polska wersja: Katarzyna Łaska

Angielska wersja: Indiana Menzel


A na koniec piosenka "Almost there" o której zapomniałam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz