środa, 20 kwietnia 2016

Abbey i poszukiwanie śniegu


Cześć wszystkim!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać wielkanocne zdjęcia Abbey. W te święta wyjechaliśmy na narty, ponieważ (o dziwo!) był lepszy śnieg niż na ferie (poza tym i tak byliśmy chorzy). Zapraszam do oglądania:
Abbey spogląda na wyciąg zwany "niebieskie kanapy".

Lepimy bałwana :)


















Aniołek obowiązkowo i różowy śnieg :P

Na ostatnim zdjęciu widać różową poświatę moich spodni narciarskich. Po sesji, Abbey była cała mokra. No nic, trzeba się poświęcić dla zdjęć. Z sesji jestem zadowolona. Na początku średnio mi się podobała, bo robiłam zdjęcia pod słońce. Jednak potem postanowiła je wszystkie trochę pojaśnić i z efektu jestem zadowolona :)

Jak podobają się Wam zdjęcia?

Ech... jutro szkoła, a było tak pięknie przez trzy dni mieć wolne.

Do zobaczenia!


P.S. 

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Śnieg... Nie mogę na niego patrzeć, bo przypomina mi się zima... Br... Cieszę się, że już jest zielono #-#
    I znowu się rozpisałam nie na temat, no trudno XD
    Zastanawia mnie końcowe zdjęcie... Odtajemnicz to, proszę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zdjęcie to odpowiedź na zadane pytanie na końcu poprzedniego posta :)

      Usuń
    2. Yhm, no to zabłysnęłam XD
      W takim razie czekam na więcej zdjęć Sabriny *§*

      Usuń
  2. O nie! Kolejna monsterfanka padła ofiarą pullipomani...
    Czy tylko ja pozostanę niewzruszona na "piękno" dyniówek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to nie będzie, że nagle zostawię całe Monster High i będę się tylko zajmować Pullipami. Zauważyłam ten błąd u innych np. Kasi MH i postanowiłam, że go nigdy nie popełnię :)

      Usuń
  3. Abbey to prawdziwa lodowa królowa! Sesja cudowna, mimo że cieszę się iż śnieg to już przeszłość :>
    Sabrina coraz bardziej mnie ciekawi, bo znam ten model pullip panny ale za nic nie mogę przypomnieć sobie nazwy x'D Mam nadzieję, że w następnej notce pokażesz jej więcej ^^
    Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, czasem jestem taka głupia. Przecież Sabrina to Pullip Sabrina x'DDD

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia. Abbey w swoim żywiole. :) Czekam na zdjęcia Pullip. :3

    OdpowiedzUsuń