niedziela, 1 lutego 2015

S jak stroje

Dzisiaj w pudełku na ubranka dla lalek szukałam dla Emi bluzek, sukienek i różnych rzeczy. Znalazłam jej kilka ubrań. Zrobiłam sesje i jestem z niej nawet zadowolona. Ubranka są po lalkach Barbie więc nie leżą idealnie.
Pierwszy strój składa się z biało-seledynowej bluzki, spodni i butów, które już miała.

Buty










Następny strój składa się z tych samych spodni, żakietu i kozaków. Jeszcze tylko czapeczka i by wyglądała jak Sherlock Holmes ;)






Ostatni strój składa się z ogrodniczek i butów do ogrodu. 



Emi: Pa pa!
Na ostatnia fotce, jak wyjmowałam dłonie pomyliłam się i włożyłam nie tą co trzeba ;) Już jutro do szkoły :( Oj, będzie ciężko! Może tak dla umilenia ostatniego dnia ferii (oczywiście dla ludzi z  Mazowsza, Dolnego Śląska i Zachodniopomorskiego) nowy odcinek Monster High:

7 komentarzy:

  1. Emi jest prześliczna ! Jej piegi na nosku są tak urocze *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie :) Nie podoba mi się nowy rysunek ust Lagoony są strasznie duże :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale pullipy to chyba nie twoje klimaty. To prawda są trochę większe, ale mi to jakoś nie przeszkadza ;)

      Usuń
    2. To prawda :P Ale mają urocze twarze ;)

      Usuń
  3. Oh jaka ona słodka! <3 Mieszkam niestety w zachodniopomorskim... I koniec ferii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w centrum Mazowsza, więc zaczyna się najgorszy i najdłuższy semestr :(

      Usuń