piątek, 6 lutego 2015

Karnawał

We wtorek miałam Bal Karnawałowy. Przyjechały dwie "DJ", rozstawiły lasery, reflektory i żeby był lepszy efekt jakiś puszczały dym. Ogólnie było fajnie ;) Nawet puściły piosenkę "Mam tę moc" i sypały sztucznym śniegiem. Pomyślałam, że na tą okazję miło by było zrobić sesję. Jako modelkę wzięłam małą Elsę. Nie musiałam się wysilać, ponieważ cały strój już miałam zrobiony. Ostatnio jak miałam czas zrobiłam dla moich najmłodszych laleczek bransoleteczki. Do sesji wykorzystałam biżuterie. Przejdźmy do niej:












Ten jej uśmieszek :) 




Bransoletka nr 2 zrobiona z gumek. Ma wiele zastosowań... 

... jako pierścionek...

... i na aparat ;)
Taka skromna sesja od czasu do czasu nie zaszkodzi ;) 
Jak Wam się podobała? Na koniec zrobiłam taka tapetkę na pizap.com
Do zobaczenia!

4 komentarze: