sobota, 20 grudnia 2014

Sesja "Światło" cz.4 (i ostatnia) - Niespodzianka

Tak, tak to ostatnia część mojej sesji. Niestety Sandomio nie zgadłaś to nie będzie Nieghtan tylko ...
... Apple White!
Ubrałam ją jakby była uczennicą Straszyceum. Nie miałam pomysłu jak zrobić jej fryzurę. Wczoraj ubrałam ją w ładniejszą sukienkę Draculaury i zrobiłam "upiorną" fryzurę, lecz zdjęcia będą pokazane już wkrótce. Głównie to będą fotki z Bonitą, bardzo się polubiły :) A no tak sesja już do niej przechodzę:

 Nieudane, ale śmieszne :)




 Rozmowa.


Krótka cząstka, ale jakaś przynajmniej jest :) A pamiętacie, że święta już w tą środę!
Wysłaliście już list do św. Mikołaja?

3 komentarze:

  1. Widzisz, Ty nie masz Neighta za to ja go mam. Ty masz resztę hybryd a ja jeszcze nie. Uzupełniamy się wzajemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow nawet nie wiedziałam ;) Jak Neightan, ładniejszy jest na żywo czy na płaskim ekranie?

      Usuń
    2. Powiem tak szczerze... Lalka i jego wersja 3d nie za bardzo mnie zachwycają, ale za to art i ten w odcinku jest cudowny ♥
      Jednak samą lalkę mogę polecić, bo ma wspaniałe asymetryczne ciałko i dużo miękkich włosów, a w szczególności te na ogonku.

      Usuń