piątek, 24 października 2014

Wielka sztuka na czterech kołach

Nareszcie znalazłam chwilę wolną na napisanie posta. W Warszawie miało miejsce pokaz pomalowanych BMW. Mój tata jest fanem samochodów, więc postanowił nas zabrać na taką wystawę. Nazywała się "BMW Art Cars". Było pokazane 6 aut.

BMW 320i - Roy Lichtenstein
1977 rok

BMW M3 GT2 - Jeff Koons
2010 rok

BMW V12 LMR - Jenny Holzer
1999 rok

BMW M1 - Andy Warhol
1979 rok 

BMW 850 CSI - David Hockey
1995 rok
(zdjęcie z internetu)

BMW 3.0 CSL - Alexander Calder
1975 rok
(zdjęcie z internetu)

Najbardziej podoba mi się M3 GT2 J. Koonsa. Jest bardzo kolorowe i nowocześnie wygląda. Najmniej spodobało mi się M1. 
A że to jest blog o lalkach postanowiłam zrobić sesje Frankie przy tych samochodach.



















A wam jaki samochód się najbardziej podobał?


1 komentarz:

  1. drugie auto - niczym nocne światła miasta z lotu ptaka
    ale i trzecie - trochę jakby z gwiezdnych wojen...

    OdpowiedzUsuń