wtorek, 2 września 2014

Lalki Makies

Lalki Makies to "wydrukowane" lalki z drukarki 3D, w Londynie. To są pierwsze lalki, które można zaprojektować dowolnie na tej stronie. Bardzo mi się podobają, ale są dwa minusy. Pierwszy to taki, że trzeba czekać dwa tygodnie na taką lalkę (zanim lalka się wydrukuję to minie trochę czasu). Drugi to większy minus - lalki są drogie 115$ za sztukę. Oto, niektóre z nich:

Zauważyłam nawet Pocahontas :)

My froggy stuff zaprojektowała przepiękne lalki, szczególnie ta w miętowych włosach :). 

Makies zrobiło też aplikację i grę na tablety. Niestety można ją pobrać tylko w App Store :(

Zrobili też drugą aplikację "Makies doll factory", gdzie też można zaprojektować makie. W aplikacji jest więcej możliwości niż na komputerze, więc można zrobić bardziej oryginalną makie. 
Ogólnie lubię Makies, niektóre mi się nie podobają, ale niektóre są bardzo ładne.

P.S. Nie będę mogła często pisać na blogu, z powodu nauki. W tym roku będę miała poważny sprawdzian. Jak znajdę czas, na pewno wykorzystam go na bloga. Jak to ktoś mi powiedział "To nowy świat..." :).
   

3 komentarze:

  1. Dodałam ten blog do partnerów ;3 Link z zakładce u mnie ^^ Wybacz, że tak późno,ale rzadko tam zaglądam i tak zawsze wychodzi :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wpisałam twojego bloga, dzięki, że mnie przyjełaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zauroczyłam się tymi słodziakami - ha, kolejne lalkowe marzenie?

    OdpowiedzUsuń