sobota, 30 sierpnia 2014

Spakowani do szkoły?

Zostały nam już tylko dwa dni wakacji więc trzeba je dobrze wykorzystać. Z okazji zakończenia wakacji, moje osiedle organizuje ognisko. Wtedy wszyscy z osiedla przychodzą do parku, przynoszą swoje pyszności i zaczyna się impreza. Mamy dzieci i nastolatków, zbierają się w altance i gadają przez całą noc. A my pieczemy kiełbaski i urządzamy podchody, nawet najstarsi się bawią. Innymi słowy nocne szaleństwo.
Do rzeczy czy jesteście spakowani do szkoły? Ja już od połowy sierpnia mam wszystkie książki i przybory jedynie zeszytów brakowało, ale szybko do mnie dotarły. Nie lubię na ostatni dzwonek wszystko kupować (jak, to niektórzy z mojej klasy robią we wrześniu). Mój tata, mówił ciągle ile mi zostało do szkoły, a ja wtedy biegłam do swojego pokoju, przy tym zatykając uszy i zamykałam jak najszybciej drzwi. Wakacje są od odpoczynku nie od myślenia o szkole. A teraz pytanko do Was:
Czy cieszycie się, że idziecie do szkoły? 
Ja z jednej strony się cieszę, a z drugiej chciała bym mieć jeszcze wakacje:).
A teraz z innej beczki, sesja Lolly inaczej Ice doll. Nie wiem z jakiej jest firmy i jak się naprawdę nazywa, wiem tylko, że kiedy dostałam ją na 6 urodziny była w butelce. A oto sesja:
Taką ma prawdziwą sukienkę. Fryzury nie są moja mocną stroną ;)











A na koniec, teledysk "Let it go" wielu językowy:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz