sobota, 31 grudnia 2016

Spóźnione życzenia :)

Hej wszystkim!
Wiem, że dawno mnie nie było i strasznie mi przykro :( Szkoła, lekcje, sprawdziany ... ugh! To są takie potwory od których nie da się uwolnić, które mają za zadanie zabierać czas. No dobra, trochę źle zaczęłam ten post.
Po pierwsze, Wesołych Świąt w przyszłym roku! :D
Po drugie, Szczęśliwego Nowego Roku!
Po trzecie, dużo wolnego czasu i miłych wakacji :)

A teraz kolejna sprawa która mnie zatrzymała, a mianowicie fotografia portretowa. W tamtym roku chodziłam na zajęcia z ogólnie fotografii z mało zgraną grupą, tak delikatnie mówiąc. Natomiast od października chodzę na zajęcia z fotografii portretowej i jestem bardzo zadowolona. Chodzę z osobami o wiele starszymi ode mnie, ale i tak jest mega. Zostałam pochłonięta przez fotografie ;)

Na koniec wstawiam stare zdjęcia z sylwestra:




Pozdrawiam,

1 komentarz: