środa, 29 lipca 2015

Buciki!


Pod koniec czerwca Emilly zaszła dużo zmian. Nie miałam czasu przed obozem napisać o tym, więc robię to teraz. Tytuł posta nie myli was - kupiłam buciki dla Emmy! Na stronie pullip familly można wybrać wiele typów i kolorów butów. Ostatnio też robiłam porządki, więc pullipka ma własne pudełko na rzeczy. Koniec mojego gadania, przejdę do pokazywania :)


Pierwsza para - czerwone pantofelki. Emi wygląd w nich tak uroczo :) Jak widać na zdjęciu buciki mają czerwoną kokardę i są całe polakierowane. Uwielbiam je!



Kolejna para - zielone trampki. Ich kolor jest taki pełny i radosny :)


Druga para trampek. Tym razem żółte. W końcu Emi będzie mogła jeździć na deskorolce :D



Ostatnia para niebieskich butków. Są polakierowane i mają na boku naklejkę z żyrafką. 


Podsumowując, jestem zadowolona z nich. Są starannie wykonane i paczka szybko przyszła. 
A na koniec posta gif z Frankie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz