niedziela, 5 kwietnia 2015

Nowe dziewczyny na mojej upiornej półce :)

Nie dawno takie właśnie ślicznotki zostały moimi nowymi towarzyszkami. Wiecie, że mam już 105 lalek Monster High! Dopiero teraz policzyłam :) Dziewczyny są zapakowane w nowej wersji pudełka. Może i ładniej wygląda, ale trudno się je rozpakowuje, szczególnie, że to 3-pack. Oprócz gwiazd dostałam vinylową figurkę Draculaury. Ona jest taka słodka i urocza! To właśnie ją opisywałam w poprzednich postach.

Jak wspomniałam Draculaura jest taka urocza, że nie mogłam się oprzeć zrobiłam sesje. Robiłam ją na moich ulubionych książkach. Niestety robiłam ją koło okna, ale ono jest rozmazane, więc :) Dość przedłużania - oto i sesja:









Jutro jest lany poniedziałek gotowi, by zostać ochlapanym? :) Ja jestem i tym razem będę bardziej czujna.

Do następnego posta!

3 komentarze: