sobota, 21 lutego 2015

Lagoonafire&Clawvenus

Dziś dostałam te dwie upiorki i powiem wam, że wyglądają lepiej w realu niż na ekranie komputera. Bardzo podoba mi się sukienka Lagoonyfire. Chodź wielkim plusem są miękkie włosy. Sesja nie będzie zniewalająca. To przejdźmy do niej:




Pantofelki



To moje ulubione :)




Cień ;)
 A teraz Clawvenus:

Buciki




Znowu Cień :)

Jeszcze na koniec dodam przerobione zdjęcia:

Do zobaczenia!

P.S. Zapomniałam do kwietnia posty będą się ukazywać rzadziej, ponieważ mam ważny egzamin i raczej nie mogę go zawalić ;)

5 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, mi chyba najbardziej z "połączonych bohaterek" podoba się DracuBeca(?), a z tych dwóch chyba Clawvenus (sorry nie wiem jak się pisze te połączone imiona xP) Jej połączenie brązowego i zielonego koloru skóry jest bardzo ciekawe, i ma super uszy :D Ja nie mogę doczekać się Gooliope z MH ^-^ I powodzenia z tym egzaminem! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki też nie mogę się doczekać wielkiej Goolioppe :) Może być bardzo fajną i ciekawą lalką.
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Mi się akurat bardziej podoba fuzja Lagoony i Jinafire, neony wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lagoonafire świetnie wyszła na zdjęciach, chyba w końcu zdecyduję się ją kupić. W Clawvenus podobają mi się jedynie buty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. drapieżna Laguna? ktoby się spodziewał...

    OdpowiedzUsuń