środa, 28 stycznia 2015

Trochę o Kopciuszku!


Pamiętacie post o nowym filmie pt. "Kopciuszek"( wiem był bardzo dawno). Kiedy byłam mała kopciuszek był moją ulubioną księżniczką, dlatego się tak cieszę, że zrobili film o niej. Nie pamiętam czy pokazywałam Wam nowy zwiastun. Jest nawet po polsku:
Aktorzy są (moim zdaniem) świetnie dobrani do po szczególnych ról. Na początku rolę Kopciuszka oferowano Emmie Watson, ale odmówiła. Według mnie Lily James bardziej pasuje do tej roli.
Oczywiście nie obeszło by się bez lalek i innych rzeczy związanych z tym filmem. Taki jest Disney :)
Najpierw przedstawię Wam lalki:
Główna postać - Kopciuszek. Jest naprawdę piękna. Niestety w Ameryce kosztuje 34.95$
Tak sobie myślę, że wszystkie lalki są kolekcjonerskie, dlatego ich ceny są droższe.

Wróżka ma wiele detali. Też bardzo mi się podoba, szczególnie jej małe skrzydełka :)
Cena: 34.95$

A oto Macocha (którą gra Cate Blanchett). Spodobał mi się jej kapelusz. 
Cena: 34.95$

2-pack zakochanej pary :) Kopciuszek ma cudną suknię! Te kwiaty :)
Cena: 69.95$
A oprócz lalek są jeszcze takie gadżeciki:
Etui n telefon (iPhone)
Cena: 19.95$

Bombka
Cena: 19.95$

Torebka
Cena: 29.95$

Lustereczko
Cena: 14.95$

Kubek
Cena: 12.95$
 Kolejny kubek
Cena: 12.95$

Ja chciałabym pójść na ten film. A Wy?
A może tak na koniec gif z kopciuszkiem:

Do następnego posta!

P.S. Znalazłam jeszcze kota złej macochy:
Cena: 19.95$

9 komentarzy:

  1. Po obejrzeniu serialu "Dawno, dawno temu", mam zupełnie inne podejście do bajkowych postaci, hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie? Pozytywne czy negatywne?
      Nie oglądałam serialu, więc nie wiem.

      Usuń
    2. Nadal to nie moje klimaty, ale niektóre postaci są pokazane od strony człowieczeństwa, a nie przesłodzone i idealne. Chociaż nadal wnerwia mnie Śnieżka, Aurora i Kopciuszek o serialowym imieniu Ashlynn :D
      Jednak serial oglądam dla Złej Królowej i Rumpelstiltskina. Oni wymiatają.

      Usuń
    3. ha, i ja lubiłam ten pokręcony serial...
      a na pogodny i tradycyjny film też idę :)

      Usuń
  2. Ja na pewno pójdę, bo film wychodzi w marcu (a w marcu mam urodziny :D) I do tego przed każdym seansem kopciuszka będzie wyświetlana dokrętka Krainy lodu *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usłyszałam o Frozen Fever z facebooka i z twojego bloga, ale nie wiedziałam, że będzie przed seansem.
      Pozdrawiam, Natalka

      Usuń
  3. Ja na pewno jadę na Kopciuszka bo podobnie jak Matthew (pan wyżej pozdrawiam xD) mam urodziny w marcu, trzy dni po premierze więc zażyczyłam sobie taki prezencik :3 Dodatkowo przed tym leci krótkometrażówka z Krainy Lodu więc już raj po prostu, a wracając do tytułowego filmu...Emma Waston miała grać Kopciuszka?! Oh! Ale byłoby supeeer, bo wiesz jestem Potterhead (fanka Harry'ego Potter'a), a Emma grała Hermionę Granger także aww! <3 Lalki i inne gadżety są świetne i śliczne, chciałabym...ale muszę oszczędzać na lalkę Anny xD ^^ No to pozdrawiam paa, Lusia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że jesteś fanką Harrego Pottera. Ja jakoś nie przepadam za Emmie Watson, ale to moje zdanie. Ty, Matthew i większość mojej klasy macie urodzinki w Marcu, a ja pod koniec października, ach...
      Pozdrawiam również, Natka

      Usuń
    2. U mnie w klasie ja jedyna mam urodziny w marcu...Ah jestem samotna! XD

      Usuń