wtorek, 20 stycznia 2015

Raven&Apple

W poprzednim poście dałam wskazówkę - to były usta Raven. Ten post będzie poświęcony sesji Raven i Apple w nowych strojach. Kiedyś przyśniło mi się, że Raven przeszła przez lustro do Straszyceum i Apple. Gdy Apple przeszła inaczej wyglądała. Strój Apple to sukienka Draculaury, buty Franki i fryzura spięta w kucyk. Nie zła kombinacja :) Raven ma swoje buty i sukienkę zrobioną z ... rękawiczki :) Zacznijmy od Raven:


















Teraz czas na Apple (która trochę lepiej wyszła :)):








Na parapecie w moim pokoju leżała elektryczna świeczka, więc pomyślałam, że można ja wykorzystać ;) Apple na zdjęciach wygląda trochę mrocznie :)






 Zamyślenie


 Jak Wam się podobało? Duża sesja, dużo zdjęć :) A na koniec wspólna fotka: 

Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Masz bardzo ciekawe sny :D Za dużo bananów z keczupem przed snem XD

    A na zdjęciu ze świeczką bardziej widziałbym Raven. Ale Apple też nawet ładnie wygląda, bo mrocznie ;)

    I tak jak powiedziała Lidia, Raven rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Raven rządzi podbijam! XD
    Nie lubię Apple ale lalka jest całkiem spoko. W tym oświetleniu wygląda trochę jak Lagoona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Rzeczywiście Raven bardziej by pasowało, ale wzięłam się już za Apple ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raven ma cudne usta - ciut bordowe, ciut wiśniowe
    a gdy pada na nie blask - nawet jakby i malinowe...
    a świeczka niezła - i jakże bezpieczna dla domu i lal!

    OdpowiedzUsuń