piątek, 8 sierpnia 2014

Monster High "Freaky Fusion" cz.2

Jak wiecie, w poprzednim poście, pisałam o nowej serii upiorek. Wypisałam nowe produkty Mattela z tej serii, ale nie napisałam co wcześniej nam ukazywali. Zacznijmy od okładki ...
... na początku okładka wyglądała tak:
Myśleliśmy, że cały film będzie rysunkowy, a do tego były jeszcze takie obrazy:

Okazało się, że to była zmyłka Mattela, bo ukazała się taka okładka:
Wtedy mieliśmy pewność, że film będzie komputerowy. Ale niektórzy zauważyli, że Frankie nie ma szwu na policzku. Od nie dawna pokazała się nowa okładka:
 To jest końcowa okładka. 

Przejdźmy do lalek. Na początku Mattel zawsze pokazuje lalki MH w tym samym szablonie. Tym razem tak też pokazał nam "Freaky Fusion":
Też jest zamek:
Następnie ukazał się ten obrazek:
Później zobaczyliśmy te zdjęcia:
Sirena
Bonita
Neithan
Avea
Na koniec zostały ujawnione lalki w pudełku i bez. Podsumowując cały post, Mattel podiął dobrą decyzję zmieniając i zostawiając niektóre rzeczy. Jak pierwszy raz usłyszałam o tej serii (wtedy jeszcze nie było żadnych zdjęć, był tylko napis "Freaky Fusion") bałam się jak będzie to wszystko wyglądało, ale uważam, że wyszło super i oryginalnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz