niedziela, 24 sierpnia 2014

Co się stało kilka dni temu ...

... dokładnie 21 sierpnia rano (a stało się wiele). Pewien sąsiad z bliskiemu mi pokoju (miałam namyśli brata) obudził mnie szturchając i mówiąc - Nata! Nata! Wstawaj, musisz mi rozpakować! Przy najmniej brat posłuży mi za budzik w roku szkolnym :) Kiedy rozpakowałam jego grę, zauwarzyłam za moją nową budowlą (jest w trakcie malowania) była postać, którą odrazu rozpoznałam:


Kiedy widziałam ją w internecie bardzo, bardzo mi się podobała, ale kiedy zobaczyłam ją w realu zakochałam się w niej. Jest przepiękna! Dobra przejdźmy do ładniejszych zdjęć:





Elsa ma teraz miejsce na Disneyowskiej półce lalek.

 To są zrobione przeze mnie lalki Elsa i Anna (nie są super, bo to był mój pierwszy raz, ale są fajne).

To zkolei jest moja malutka, własnoręczna, szmaciana Elsa. Ma jedną sprawną rękę i jedną nogę :)

To jest tron Elsy. W przyszłości go podrasuję.

A oto zamek, który robię od dłuższego czasu. Muszę jeszcze tył pomalować.

Na koniec moja (jak widać) używana paleta :)

4 komentarze:

  1. Też mam Elsę, prawda jest śliczna, nie mogę się na nią napatrzeć *U* Ja też od dłuższego czasu myślę nad zrobieniem pałacu, jak będę miała chwilę na pewno zacznę go robić. Jak na razie zrobiłam Elsie łóżko ^^ Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze pytanko, z czego robisz zamek? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam go ze zwykłego kartonu. Muszę jeszcze go dokońca umalować i dodać szczegułów. Myślę, że moje frozenowe lalki się ucieszą :) Pozdrawiam, NP :)

      Usuń
  3. Pamiętam, kiedy rozpakowywałam swoja Elsą. Napatrzeć się na nią nie mogłam <3
    Gratuluję zakupu, Elsa to naprawdę nie byle co ;)
    Zdjęcia bardzo ładne.
    Przerobione lalki (MyScene jeśli mnie oczy nie mylą xD) wyglądają bardzo ładnie. Podobne do Anny i Elsy. A szmacianka... Urocza *-*
    Pałac śliczny, tak samo jak tron :)
    Pozdrawiam, Chanelka ;)

    OdpowiedzUsuń